تیم مذاکره کننده هسته ای با عزت در مقابل استکبار ایستادگی کند 1393/3/8


پیوند های مرتبط »

تیم مذاکره کننده هسته ای با عزت در مقابل استکبار ایستادگی کند
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور گفت : تیم مذاکره‌کننده هسته ای ایران باید با عزت و استقامت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی کنند.

به گزارش سایت افق‌ها به نقل از خبرگزاری ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری عصر پنجشنبه در یادواره شهیدان حجازی درمسجد مهدیه همدان اظهارکرد: با توجه به عنایت خداوند و رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت مذاکرات هسته برای کشور تا کنون ضرر و زیانی نداشته و امیدواریم این مذاکرات با استقامت و عزت سربازان هسته‌ای موجب برد ملت و کشور ایران در مقابل استکبار باشد.

وی اضافه کرد: مذاکرات جاری با حفظ خط قرمزهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری اقتدار دستگاه دیپلماسی و ملت ایران را بار دیگر به جهانیان اثبات کرد و در مذاکرات اخیر تیم مذاکره‌کننده با صلابت در مقابل استکبار ایستادند.

وی گفت: نمایندگان ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای نمایندگان ملت مقتدر، مومن، صادق و نیز جامعه شهیدپرور و خانواده شهدا هستند که باعنایت الهی وارد صحنه مبارزه شده وبه طور قطع در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار برای حفظ عزت اسلام و کشور مقابله خواهند کرد.

نماینده مقام معظم رهبری دراتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور افزود: ملت ایران در پیشبرد آرمان‌های خود همچون سال‌های اولیه پیروزی انقلاب ثابت قدم و پرامید هستند و به طور یقین، طبق وعده الهی آینده‌ای روشن ومملو از فتح و پیروزی در انتظار ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: استکبار جهانی در جنگ با ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بدنبال باطل کردن شناسنامه یک ملت با هویت فرهنگی وتاریخی بود که هزاران مجاهد و رادمرد همچون براداران حجازی با نثار جان خود راه را براستکبار بستند و امروز دشمن، شکست خورده‌تر از همیشه با ایجاد نفاق به دنبال اهداف شوم خود است.

وی تاکید کرد: مجاهدت ، ایثار، صبر واستقامت سرمایه ای بزرگ برای امت اسلامی و انسان‌های مجاهد است که می‌توان با این سرمایه پیشرفت و تمدن اسلامی را به اوج خود رسانید.

وی مراجعه به سیره شهدا و قرار گرفتن در حضور روح مقدس شهدا را تربیت کننده نسل‌ها دانست و گفت: اقتدا به شهدا می‌تواند رواج مجاهدت وشهادت را در دل همه افراد بیدار کند.

وی افزود: شهیدان حجازی نمونه‌های روشن از سلسله انسان های الهی هستند که به افتخار بزرگ شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: سیر در اندیشه و افکار سید جواد حجازی شخصیتی بزرگوار همچون شهید چمران را تداعی می کند که با معنویت و مجاهدت خود مسیر روشن و پرافتخارعزت و پیروزی را برای کشور آفریدند.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *